JULSTÄMNING I FÖRBEREDELSEKLASSERNA
Nyanlända eleverna i förberedelseklasserna 1-3 och 4-6 skapar JULSTÄMNING på Dammhagskolan
![]() |
| GOD JUL önskar eleverna i FBK 4-6 |
![]() |
| Våra kreativa pepparkakshus :) |
![]() |
| Det krävs inte mycket för att skapa julstämning. |
![]() |
| I år kom jultomten tidigt för att ta emot önskelistor av de DUKTIGA nyanlända barnen. |





Kommentarer
Skicka en kommentar